16 juli 2008

Zappat och klart

Idag har jag och Spiggen tittat på TV i en timme. Slözappat helt enkelt. Vi tycker synd om oss själva för vi får (läs kan) inte spela golf, vilket den tredje tredjedelen av lillfamiljen gör. *bitter*

Under denna timme har vi zappat runt mellan Nyheterna, Pageant Place, Sjukhuset, Skild! och Golfmagasinet. Det jag fått mig till livs under denna period är att SEB höjer räntan mer än de andra storbankerna. Tack för det, Televerket.

I eftermiddags klippte jag topparna och gjorde slingor. Känns skönt att vara lite sommarljus igen. Gissar att tvåtimmars egentid hos frissan kommer att vara sällsynt den närmaste tiden framöver. Ska också unna mig den där spabehandligen snart. Tänkte att en fotvård skulle sitta fint. Jag har nämligen tappat bort mina ankelknölar plus att jag inte kan böja mig ner för att klippa/måla naglarna längre. Hihi, det är kul att vara otymplig. Not.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att kunna lysa upp din tillvaro ända från BA. Hoppas Tv-maskinen fungerar som den ska. Låt inte Spiggen sitta uppe för länge och slözappa bara! Vale Vale. Idag lärde jag mig ett svärord på argentinska men det glömde jag. Mierda!

Ulrica sa...

TV:n funkar utmärkt och vi har redan fått ett "lämpligt" TV-beteende; är det inget vi vill se så stänger vi av. Denna vecka har vi sett två TV-filmer, ett "House" och några Rapport-program. Försökte se 5 min "Dr.Phil" igår, men det gick inte. Det var för dåligt.

Nu längtar jag efter "Let's dance" och "Grey's anatomy". Är det någon som vet om de kommer att visas i höst?

/u

Sara sa...

Som alldeles för insatt Grey's anatomy-dan så kan jag meddela att ja, det kommer nya avsnitt till hösten men inget datum är satt.

Och jo, jag har ett liv. På riktigt...