28 juni 2007

Första bilderna på lägenheten


Igår var jag för första gången inne i min lägenhet! Innerväggar, tapeter, köksluckor, fönster, kakel, garderober finns. Klinkers, vitvaror, badrumsinredning, parkett, dörrar, lister saknas ännu. Allt känns bra så här långt, men det börjar bli lite nervöst. Man vill ju på ett sätt inte vanära sin lägenhet genom att möblera ogenomtänkt och "snålt". Det är också svårt knivigt att veta vilket slags stil jag vill ha. Snacka om i-landsproblem!!

Min blogg heter ju "Kakelplattor... etc" så skam vore ju om det inte funnes några bilder eller inlägg om desamma. So, I give you: Första bilderna på kökets kakelplattor!! Jag har tänkt ut designen själv och är faktiskt riktigt nöjd!


Här är några balkongbilder också! Utsikten är väl helt godkänd?!


5 kommentarer:

Fia sa...

Riktigt najs utsikt! När är inflyttningsfesten? Jag vill skriva in den i min offlinekalender.

Kraaaam

Anonym sa...

U hälsar att inflyttningsfest sker i slutet av november. Så det så.

/sara

Anonym sa...

Hade man kunnat tro, men eftersom vår vän U är lätt nykär och därmed förvirrad så är sista budet istället kombinerad inflyttnings- och nyårsfest. Och då kan man väl tro att det blir i samband med årsskiftet, kanske.

/Sara

Ulrica sa...

Jepp. Så är läget! Tack för kommunikationshjälp via telefon, Sara! Inflyttningsfest blir den 31 december, dvs någonstans i närheten av årsskiftet 2007-2008. Bara att skriva in i era offlinekalendrar!

Ulrica sa...

Fast man får förstås komma och hälsa på när som helst fr.o.m. slutet av september!