14 juni 2007

Rakt ur hjärtat


Det är helt fantastiskt att vara kär! Jag kan lova att om jag någonsin känt mig som de 30 år jag faktiskt är, så är det som bortblåst nu. Varje dag lever jag som om jag vore 16! Ibland kommer jag på mig själv med att bara sitta och le... (Som nu till exempel.)

Fnisset har kommit tillbaka in i mitt liv - och vad bra jag mår! För övrigt anser jag att vi människor fnissar för lite, rent generellt.

Häromveckan köpte jag en Trisslott. Jag brukar inte göra sånt. Jag gjorde det för att se om jag har mer tur i kärlek än vad jag har i spel. Detta är den första nitlott jag någonsin sparat. När jag ser den i plånboken blir jag glad...

1 kommentar:

Anonym sa...

Fnissar för lite? Nu förstår jag inte riktigt..? Var på stationen nyss och det är väl enda gången jag inte fnissat den här helgen...