11 juni 2007

På väg hem


Kunden har *!#%%*!** inte alltid rätt! Gaah!
Jag har varit ute och rest sen i torsdags morse. Jag tog flyget från Visby til Bromma lite enkom för att jag skulle på ett jätteviktigt möte idag på morgonen i Sthlm. Kunden ringde t.o.m. i fredags och påminde mig!

Vad händer?! Jo, hon glömmer helt bort det och befinner sig i Västerås hela dagen! Jag får henne dock att släppa in mig i nåt konferensrum, så att vi åtminstone kan få ha ett ostört telefonmöte hon och jag.

Visserligen slutade mötet med att hon ville att vi skriver ett avtal, vilket förstås var mitt mål med mötet, men jag blev lätt stött ändå. Man glömmer inte bort mig! Och därmed basta! (Hon skämdes dock som en hund. Hehe. Fördel konsulten.)

Nu äntligen sitter jag på mitt älskade tåg, som ska ta mig hem hem hem. Nästa resa blir ons-lör. Hemma hela två nätter alltså! OK, nu börjar det bli lite mycket, kan till och med jag tycka. Den däringa semestern skulle inte sitta helt fel snart...

Inga kommentarer: