31 oktober 2007

You go, girl!

Idag fick jag reda på att en mycket nära vän till mig funderar på att starta eget och att det inom ett par månader ska vara up and running.

Nu tänker jag erkänna högt och tydligt för hela världen (ja, för de som har tillgång till det där globala nätet i alla fall) att jag är otroligt imponerad och en liten knivsudd avundssjuk också. Önskar att jag också var så modig.

Kom ihåg mig i ditt testamente när du blir rik och berömd. Jag kan komma med bra förslag på firmanamn om du vill! Här finns en aldrig sinande källa av kreativa lösningar!

I'm with you all the way, babe!

1 kommentar:

Anonym sa...

Som dysleptiker känner jag mig trygg i din kompetenta kreativitet! F
ör övrigt har jag numer lärt mig sky ordet kreativ. Allt är kreativt.
Skrivande? Det är bara svettig ångest och skriande kli i fingertopparna. Med andra ord helt underbart.

Tack sötaste vännen! Vi ses snart.
kram