10 oktober 2007

Dags för lite foton igen

Jag har varit dålig på fotofronten, märker jag. Ni får vänta ett tag med interiörbilderna, för än så länge så ser det mest ut som på första bilden.

De andra bilderna är tagna på en av våra dagliga promenader. Vi har hittat både "långa rundan" och "shit-vi-har-lite-bråttom-men-vill-ändå-ut-och-gå-en-snabbis-rundan". Det är oerhört fint i eklandskapet nu och jag har äntligen hittat "min" ek. Nog bland det vackraste jag sett i naturen.

Och så har vi nu fått en nyasfalterad väg utanför vårt hus, så nu blir det ännu lättare att ta sig hit. (Nu har ni inget skäl till att inte komma och hälsa på!)













5 kommentarer:

Anonym sa...

Så om man kommer från Malmö helgen den 9-11 november så finns det en chans att man hittar hem till er? Utan att få grus i skorna?

kram
s

Unknown sa...

Självklart, det ska väl inte vara några problem, om du klarar lite kartonger i hörnen, vill säga... =) Du är så välkommen!!! (Om jag nu får ta mig friheten att säga så här, det är ju trots allt inte min blogg eller mitt forum...)

Anonym sa...

Ulrica, du är en suverän fotograf tycker jag, vilka härliga bilder! Sedan tycker jag att det var väldigt roligt att Stefan och du kom förbi och hälsade på oss i Örebro idag! Jag är glad att vi nu bor så att vi kan ses oftare.
Det är livskvalitet - vi njuter!
STOR KRAM till er båda //mor Agneta

Ulrica sa...

S - Du är hjärtligt välkommen att slagga över om du vill! Träffade förresten på bror och far din i torsdags på K & K.

Stefan - Självklart ska du ta dig friheter på min blogg! Du verkar vara snabbare på att svara mina vänner än jag!

Mor - Tack själv för att vi fick komma förbi! Fåtöljen och chiffonjén blir toppen! Tack även för fotoberöm... jag kör fortfarande med en 3.2 Mpix-kamera, så nå' avancerat är det ju inte... Jag skulle säga att det är naturen som är vacker; jag bara trycker på avtryckaren!

Anonym sa...

Träffade du min bror och far? Mådde de bra?
Intressant för övrigt att kommunicera med sin familj via sin bästa väns blogg... Och inte ens via telefon.
Tur att Stefan också håller ställningarna, jag tackar för det!
Kartonger i hörnen? Man kan bygga en borg..:)