22 oktober 2007

Senaste inköpen






Det är så härligt att få spara för att sen kunna köpa saker som man verkligen vill ha. I två år bodde jag i min förra lägenhet och kostade i princip inte på den mer än nån ny badrumsmatta ibland. Jag kände på något sätt att det bara var ett temporärt boende... Samtidigt tycker jag att det är bra att man inte slit-och-släng-köper bara för den sakens skull. Det är bättre att köpa kvalitet som håller. Tänk förr i tiden när de gjorde möbler som höll i generation efter generation. (Undrar om mina barnbarn vill ha min Billy?)

De senaste veckorna har vi gjort inköp till lägenheten som vi blivit oerhört nöjda med. Jag lägger ut lite bilder så får ni se. Fast som sagt, det är bättre om ni kommer förbi och tittar på dem live och får er en middag på köpet.

Inga kommentarer: