16 januari 2008

Jag har gjort en Gynning/Spears

Nej, jag har inte rakat av mig håret och har inte varken plockat i eller ur silikon ur brösten. Det som vi tre har gemensamt är att vi alla övergivit den blonda looken och nu istället försöker uppfattas som lite smartare genom att bli brunetter.

Britney Spears

Carolina Gynning

Häromdagen färgade jag hela härligheten i den färg som Gud (eller Darwin) själv givit mig. Jag tyckte att det var dags att sluta låtsas. Man ska inte lura evolutionen.

Ännu har inte "Aftonbladet Klick!" lyckats fånga verket på bild, så ni får helt enkelt ta en gammal bild på mig och själva pilla lite i Photoshop så ser ni hur det blev. Jag blev mycket nöjd i alla fall. Tack till världens bästa frisörer med världens coolaste hemsida!

1 kommentar:

Anonym sa...

varfor inte:)