29 november 2007

Det här får du i julklapp av mig

Det här är vad jag VILL ge er bloggläsare (några av er som givit er tillkänna iaf):

Mamma - En lycklig dotter
Pappa - En lycklig dotter
Peter - Fritid
Jonas - Några fler timmar på dygnet
Sara - Massor av kunder till nya företaget
Sofia - En miljöbil (om du ska fortsätta bilpendla)
Anki & Henrik - Ett uppslagsverk
Malin - Lite egentid efter ett drygt halvår hemma med barn
Ladan - Ett superbra jobb efter avslutat exjobb
Mina kollegor - Mer tid till era familjer
Jorden - Fler människor som bryr sig om sina barn och deras framtid
Stefan - Du vet vad du får av mig... (Xbox:arna var förresten slut) ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för klappen Ullebulle! Ska bli kul att ses igen i veckan.

Kram från Malin

Anonym sa...

Det är tanken som räknas, vilket gör att ett blogginlägg som ditt gör mig väldigt glad! Så jag får passa på och niga och tacka för den finfina julklappen! Adventskramar!(om det nu finns något som heter så?)