04 maj 2007

When the dog bites, when the bee stings

Jag skulle säga att jag är känd för att vara ganska glad och positiv av mig. Därför har jag rätt att få spy lite galla idag.

Detta gör mig arg - HELA LISTAN!

1) Föräldrar som behandlar sina (små) barn omdömeslöst
2) Små, små äckliga bjäfshundar - också kallade KAD "Kick-away-dogs"
3) Män i 40-årsåldern som beter sig som 16 (jag råkar ibland ut för dessa på vissa stålverk som jag besöker)
4) Att jag inte finner ro att läsa böcker
5) När folk inte ens kan "o.s.a." när de får en inbjudan fest
6) Folk som konstant klagar på att det är för mycket att göra på jobbet (Byt jobb då!)
7) Att det ringer telefonförsäljare, trots att jag anmält mig till NIX
8) När jag glömt att köpa balsam och står med blött hår i duschen (=Döden)
9) Att jag slutade på dansskolan i tonåren
10) Dokusåpakändisar

Ok, jag har inte så mycket att klaga på, när jag tänker efter. Imorgon gör jag en pluslista. Det blir roligare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sorry att jag inte O.S.A. ade tydligt till din fest. Jag är en förvirrad människa. Men jag tänkte som jag tror du vet nu, försöka komma efter väl genomfört GBG-varv. Om jag har gått på sittning på riddarhuset på kvällen efter vätternrundan skall väl detta inte vara något problem.

Be nice,

Johan K