14 maj 2007

TACK!


Jag kan fortfarande inte smälta hur underbar festen var i lördags. Jag har äntligen lärt mig - efter en herrans massa år - att luta mig tillbaka och lita på att en fest kan bli skoj, även fastän jag inte lägger mig i allting. Vad rätt jag hade denna gång!

Maten som mamma planerat och lagat alldeles själv var en smaksensation i vanlig ordning. (TACK!)

Och så bröderna... De är mina idoler! Vilka Masters of the Toast de var!! (TACK!)

Jag vill också framföra ett stort TACK för alla tal, sånger, gyckel och presenter! Jag går och är varm i hjärtat ännu. Skicka gärna foton om ni har, så kan jag suga på karamellen lite längre!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för en himla trevlig fest och fantastisk god mat! Johan gillade spriten. Din present ska du ha när du åker ut till eklandskapet och äter frukost och läser tidningen.

Dina bröder var grymma! Johan gillade velourtjejens kläder. Jag har köpt velourkläder.

Kram Johan och Sofia