08 oktober 2009

Det här skrev jag igår natt på min nya fina laptop, fast jag hade inget internet...

Strategimöte med ledninggruppen

Är på lunch-till-lunch-seminarium med ledningsgruppen. Idag satt vi konstant från 13:00 till 19:45. Tre fem-minuterspauser hade vi, annars var det fullt ös. Vad roligt det är när hela ledningen brinner för det vi jobbar med och ingen tittar på klockan! Vi låg två timmar efter schemat efter första övningen, men alla tyckte att det var ok, så vi körde på. Kvällsmaten fick de hålla varm år oss, vilket gjorde att kalvytterfilén blev lite torr, men det var det nästan värt.

Vi är på Nääs kursgård utanför Borensberg. Inget toppenställe, men det kvittar för nu bubblar det i våra hjärnor.

Jag behövde verkligen den här nytändningen i jobbet. Nu är snart en ny SWOT framtagen för koncernen och med den kritiska och strategiska framgångsfaktorer och mål för nästa år.

2010 – here we come och jag är peppad!

Inga kommentarer: