23 september 2008

Tårar

Jag har varit sjuk i två dagar nu. Vet inte vad det heter, men jag tror att de kallar det "förkylning". Tempen visade igår kväll 39.6, huvudet dunkar och halsen gör ont.

Det värsta av allt är ändå tårarna. Jag gråter för att det gör ont i hela kroppen, fäller några tårar i ren rädsla över att Alva ska smittas, grinar lite till för att hon är så vacker och välskapt, hulkar lite över att jag inte vet om jag fryser eller svettas när jag vaknar mitt i natten, men framför allt låter jag tårarna rinna när Stefan frågar mig varför jag gråter och jag inser att jag egentligen inte kan ge honom något bra svar.

Kan hormonerna ha något med saken att göra, månne?


Så här ser vi ut när vi bajsar


Alva och vår låtsashund Slappis


Blöjbidrag från gammelfarfar - rolig present!


Lycklig familj!


Lånat babygym från Felix - mycket populärt!

4 kommentarer:

Jonas sa...

Fina bilder! Det var mitt internet som la av när vi snackade sist (med S) på Skype! Ber så hemskt mycket om ursäkt!

Som sagt, krya på dig!

Ulrica sa...

Tackartackar! (citat från kassörskan på Konsum Valla)

Jag är nu påkryad, som tur är. Jag är tydligen en tvådagarssjukling. När jag väl blir sjuk brukar det hålla i sig i två dagar. Knack-knack, ta i trä!

Synd att "ditt" tråkiga internet dog igår. Vi som hade riggat med Skype-kamera och allt!

Kram -sis

Anonym sa...

gud va gullig hon är, min lilla... kusindotter. Längtar såå efter att få träffa henne. Men det gör vi i nästa helg hoppas jag :)

Ulrica sa...

Em,

Ni är såå välkomna nästa helg!!
/u