06 maj 2008

I-landsproblem av stora mått

I januari fick jag en avskedspresent från mina gamla kollegor. Det var ett presentkort på p.a.u.s. på 700:-. De har massage, hudvård, fotvård m.m. Allt som är skönt alltså.

Jag har dragit mig för att bestämma mig, eftersom jag tänkt att det kan vara skönt när man är lite "mer" gravid och inte t.ex. orkar klippa och måla tånaglarna.

Nu vänder jag mig till er mammor och undrar vad ni skulle ha gjort? Presentkortet går ut när Spiggen är ungefär 5 mån gammal, så det kanske t.o.m. kan vara så att en skönhetsbehandling är som mest uppskattad 3-4 månader efter en förlossning och att jag ska spara det så länge jag kan? Gå in på www.pausekoxen.se och se vad som finns.

Jag älskar i-landsproblem!! Gör inte ni?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle inte ha sagt nej till en massage när man ammade som mest och sov som minst...
/Malin

Anonym sa...

Ansiktsehandling mini och en massage? Men inte för nära efter förlossningen kanske för det är nog inte så skönt att ligga på mage och platta till ömmande tuttar mot en massagebräda?
/Li