20 mars 2009

Först till kvarn får 4 nummer gratis!


Vi prenumererar på tidningen FOKUS och tycker att de ger en mycket bra sammanfattning av veckans nyheter. De gör också alltid djupdykningar och ger bra förklaringar till vissa av händelserna, vilket jag tycker är trevligt. När jag läser vissa "vanliga" tidningsartiklar kan jag ibland känna att jag borde veta varför läget ser ut som det gör i Libanon eller hur det nu var med sossarna och vänstern... har de ett aktivt samarbete eller inte? Tror de på varandras budgetar? Ja, ni förstår. Man blir allmänbildad helt enkelt.

Ibland sitter det små talonger i tidningen som erbjuder oss att bjuda våra vänner på 4 gratisnummer av tidningen. No strings attached.

Är det någon som är intresserad? Svara med kommentar nedan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

I'm on! Mattias får den på jobbet och kan styla med en massa info. Nu vill jag ge honom en match!

kram
Hedvig

Ulrica sa...

It's all yours. Jag lägger lappen på lådan imorgon. Snygg garderob för övrigt... Men jag står fast vid att elfa är för överklassen. :-) Själva har vi (läs Stefan och svärfar) satt upp gipsplattor på väggarna, så även vi är på väg mot en drömklädkammare! Fast i billigare tappning. Jag får utrusta den med lite bling-bling för att lyxa till det. Jag känner en kille (hej Henrik) som jobbar med att ytbelägga saker med guld bland annat. Jag kanske kan få honom att blinga till en galge eller två... ;-)

/u

Anonym sa...

Härligt! Kul med Fokus.

Nu är hyllorna uppe men vi måste köpa budgetdörrar för att ha råd att köpa några kläder att ha i den. Ha ha

/H