16 februari 2009

The negotiator

Jag är hemskt förtjust i de där Pappelina-mattorna. Vi har en hemma. (Vi har inte råd med så många fler...)

MEN!

Nu har vi blivit med två till! En stor

och en mindre

De hade 40-60% rabatt på en designbutik i stan och jag var där och förhandlade mig till ett sjukt bra pris på två visningsex. Den stora skulle kostat drygt 4000:- och den mindre 1300:-. Jag gick därifrån med båda mattorna tvåtusen kronor fattigare! Som hittat! Den turkosa blir perfekt till övervåningen där det finns en turkos/brun fondtapet.

Man kan inte köpa lycka, men man blir däremot lyckligare av vigselringar:

Äntligen har jag gått ner alla gravidkilon och kan för första gången använda mina vigselringar! Eftersom jag köpte dem "oprovade" mitt i varmaste och uppsvulligaste sommaren har jag varit lite nervös om de ska passa eller ej.

1 kommentar:

Stefan sa...

SJUKT bra förhandlat, min kära hustru!!! Och mattorna är jättefina och kommer sig mycket gott i huset.

/S