18 december 2007

Mobiltelefonkamerabilder

Jag inser nu när jag snart ska sluta på mitt jobb, att jag har en massa bilder tagna med jobbmobilen. De kommer att gå förlorande om jag inte tankar ner dem. Det är rätt kul att tänka tillbaka och kolla på vad man tagit kort på, eftersom mobiltelefonbilder sällan är varken så genomtänkta eller vackra. Många kort är liksom ögonblicksbilder, som man vill fånga "bara för att"...

Här följer nu ett urval av Lilla u:s mobiltelefonkamerabilder 2007 i omvänd kronologisk ordning:


DEC: Stefans pappa visar runt på brandstationen och låter mig bland annat gå in i omklädningsrummet. Det ni tjejer! (Nu var det visserligen tomt där inne, men ändå...)

DEC: Ljusspel på Centralen i Stockholm

NOV: Hääärlig novemberpromenad med Sofia och gänget

NOV: Utsikten från mitt hotellrum i Husum (gamla MoDo-fabriken, numera M-real)

OKT: Kamelparkering på Nkpg:s flygplats

SEPT: Nu börjar det likna nåt... 2v kvar till inflyttning!

JUNI: Passar på att hälsa på nyfödde Felix i Göteborg

MAJ: Jack Russel-valpar på ett café i Mölle

MAJ: Sol på Kristi Him

MAJ: Solnedgång sett från balkongen i Byerum

APRIL: Raukar "hemma" på Öland

MARS: Vy från ett hotell i Helsingborg

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var en gullig bebis du hälsade på i gbg... Jag är helt opartisk.

/Malin