28 april 2010

I Desire a Legend...


Och så låg den bara där på mitt skrivbord. Legenden. Det hade kunnat ligga en Desire där istället, men jag bestämde mig ändå i sista sekunden för den förstnämnda. Sofia har gjort en duktig research på dessa två och kommer säkert säga att jag gjort fel val, men det viktiga är att jag har en bättre telefon än vad hon har i dagsläget!

Imorgon bitti får jag en genomgång av vår IT-chef (de måste skicka in det tunga artilleriet när det gäller mig). Efter det kan jag utvärdera min live-känsla av telefonen. Eller ja... heter det telefon fortfarande förresten? Undrar om det även går att ringa med den?

Min nya mobilstrumpa, som svärmor stickat i födelsedagspresent till mig, passar som hand i handske till den nya telefonen!

När nu äntligen jag fått en telefon med fungerande blåtand, kommer jag även att kunna recensera en annan födelsedagspresent. Den är mer hightech än något ni sett! Så går det när man har släkt i Japan.

Men det blir ett helt annat inlägg...

1 kommentar:

Stefan sa...

Grattis älskling! Tänk sicken tur att LKD ändrade sig! Som du förstår är jag lite avis, men jag kanske kan få leka lite med din nya pryl någon gång framöver? Puss!