01 december 2009

Photo shoot

Bilden på ledningsgruppen blev verkligen inte bra, så nu hoppas vi att porträttbilderna vi tog igår blir bättre...

Foto: David Einar


I söndags fick jag en suverän make-uprådgivning av Anna på Face Stockholm och så köpte jag på mig en massa kvalitetssmink. Vilken skillnad det är på smink och smink! Och på borstar och borstar!

Julklappstips till alla killar: Köp ett par make-upborstar till er käresta i jul! Det är dyrt och det blir ett ganska oansenligt paket, men det kommer att uppskattas! Jag lovar.

2 kommentarer:

Hedvig sa...

Härligt med fotosession och makeup-kurs. Själv har jag gått in stenhårt för "det är ok att sunka ned sig helt de första tre månaderna". Lagom till nyår kan jag ska jag bli glamourprinsessa, alltså. Ha ha!

Ulrica sa...

Bara tre månader?! Wow... Tillåt dig att sunka lite till, skulle jag säga. Jag ser fram emot jan-feb då jag ska ha två mammamånader till. Tills dess måste jag köpa lite fler mysiga myskläder. Mår ni bra nu allihopa? Jag läser bloggen och ser att lille Jakob är ett litet charmtroll utan dess like. Om han tycker om lite äldre flickor och hans föräldrar inte misstycker så kan vi börja prata bortgifte om ett tag. ;-)