27 februari 2008

Volleybollag sökes


Hej!

Jag är en krabat av okänt kön som söker ett mixlag i volleyboll. Jag har väldigt långa ben, enligt barnmorskan och har därför siktat in mig på att bli volleybollproffs (som mamma). Den 31 augusti beräknas jag anlända till Linköping, men är inte spelklar förrän om ca 15 år.

Pappa och mamma är tydligen jättelyckliga för att allt ser finfint ut med mig och mamma mår "oförskämt bra", enligt henne själv. (Pappa mår också bra, säger han.)

Eftersom jag inte har någon mailadress får ni kommunicera med mig via morsans blogg.

/Spiggen

5 kommentarer:

Anonym sa...

Whosh! Grattis som fan! Småbarn är rätt kul för det mesta!
/Ludwig, du vet vem.

Anonym sa...

Spiggen, du ser finfin ut! Om du vill ha något att göra innan volleybollkarriären tar fart, så blir man färdig terränglöpare vid ca 9 månader.
Hälsningar Felix

Anonym sa...

Spiggen! Det är lite svårt att fatta att du är i bästa vännens mage, särskilt eftersom hon nog inte fattar det själv än... Vi är många som tänker tycka om dig, så m/p får nog vänta sig att folk slåss om din uppmärksamhet!

Och morsan, jag längtar tills vi ses om några dagar!
Kramar, Sara

Ulrica sa...

Hej Ludwig, Felix och Sara!

Morsan bakar lingonbröd och provar på hur det är att vara husmor. (Hon har förkläde på sig, så jag kan inte se hur det går...) Hon ber mig hälsa så mycket till er alla!

Felix, våra pappor ska ju springa Gbg-varvet i maj, så då kanske vi ses i Götet?!

/Spiggen

Anonym sa...

Hej Ullis! :) Gud vad kul det kommer att bli när lilla bebben kommer komma ut till världen. Så ska jag ta hand om den precis som du har tagit hand om mig. :)
Pussa magen från mig ;)
/kusinen emilie