16 september 2007

Lite bilder från en nästan klar lgh B41









5 kommentarer:

Anonym sa...

HÄRLIGT - LYCKA TILL DENNA VECKA!
Anonym AM

Ulrica sa...

Tack, MAMMA! ;-)

(Du är söt när du leker anonym!)

Anonym sa...

Ledsen gumman, men jag måste...: Var ska du ha fårskallen...?

Ser superfint ut, blir lite sjuk!

Kram
s

Ulrica sa...

Fårskallen kommer att få ligga bredvid mig i sängen. Har jag inte berättat att jag skaffat ny pojkvän?! Höhö...

Det ull-rika djuret på bilden är bara en granne.

Ulrica sa...

Jag ber ödmjukast om ursäkt, alla bloggläsare... Det var inte meningen att ni skulle behöva läsa ovanstående kommentar. Humor har aldrig varit min starka sida och ordvitsar har numera blivit klassade som en sjukdom.

Min kära väninna S lägger upp såna bollar bara, att man som gammal volleybollspelare inte kan göra annat än smasha.