28 december 2011

Nu ser jag bra ut och bra ut

Har försökt hitta en bra bild på både mage och de nya glasögonen, men det bästa jag hittade var en bild som mamma tog i julas. Glasögonen är av märket Vendela (Kirsebom) och jag fastnade för dem direkt. Kändes nästan löjligt att ta med fyra par hem för påseende när man redan bestämt sig. (Det finns ju alltid en chans att mannen ska välja samma par som jag och jag sen kan ge honom cred för att jag "valde de som han pekat ut"... Hihi. Nu blev det ju inte så, utan jag valde de som jag tyckte var bäst i alla fall. Är det det killarna brukar syfta på när de säger "Regeringen"?)

Detta är alltså min nya image. Myskläder och pilotbrillor! Känns lite 70-tal, men jag är rätt nöjd faktiskt.

5 kommentarer:

Stefan sa...

Du har förstått, det märker jag... "Tjänstemannen"

Ulrica sa...

Fast vi väljs inte på fyra år utan mer på livstid liksom. Mer likt Nordkorea än Sverige för att tala klarspråk. Och vi vet ju alla att ledarna i Nordkorea är ofantligt populära och älskade...
-u

Mattias och Hedvig sa...

Vilken fin mage! Grattis! Och roligare blir det ju när bebisen kommer. Inte dumt med en tvåa, för då vet man ju hur kul det blir (även om det också är jobbigt).

Gott nytt år till er alla!

kram från Hedvig, Mattias och Jakob

Anonym sa...

Hej du! Tack för fint julkort och stort grattis till det kommande nytillskottet (och då menar jag inte glasögonen, även om de var mycket fina!). Så spännande för er alla tre att se vem det är - ungefär när väntas "liten"? Allt väl med oss här i Älvsjö, hälsningar från hela fam.
/Karolina

Ulrica sa...

Liten beräknas till början av april, men jag har lärt mig att ta datum med en nypa salt. Gärna inte ett aprilskämt och gärna inte på Stefans födelsedag den fjärde dock... Det är ju alltid kul att ha sin egen dag ju.
-kram u