06 maj 2010

Testar att blogga från mobilen

Från Avenyn kommer här ett mobilt blogginlägg. Två dagar med studiebesök på olika bostadsbolag i Gbg avslutas nu med en chailatte i solen och en påse med nyinköpta golfskor bredvid påsen med FilippaK-kläder. Nu är det inte jobbigt att leva.

Dock kommer jag att längta ihjäl mig efter Alva, då jag inte kommer träffa henne förrän på söndag. Imorgon möter jag upp Stefan och resten av golfgänget i Varberg för tre dagars golf! Regn och rusk står på agendan. Allvädershandsken på!

Nu ska jag testa och lägga in en bild också. Nix, det sket sig.

2 kommentarer:

Agneta sa...

Stackars dig som inte får se Alva på flera dagar men hon har det säkert bra hos farmor och farfar!
Lycka till på golfen - hoppas vädret blir OK. //mormor

Torre sa...

Du får gärna komma hit och spela golf. Här behöver vi inga allvädershandskar. Men du måst ta med Alva. Hon skulle njuta av vår playa. Det är en riktigt stor sandlåda!! Kramar från Torredembarraligan