10 december 2008

Min dag

Först vaknade jag. Sen åt jag. Sen låg jag och lekte med min nya boll. Den är röd och blå. Mamma säger att det är bra fotbollsfärger för mina morbröder hejar på Barca. Vi har lyssnat på barcalåten på datorn. Den är bra.

När lilla visaren stod på ett och stora på tolv gick vi till Öppna Förskolan. Det är kul. Men sen blev det inge kul när vi gick in till hon med sprutorna. Jag fick två stycken. Det gjorde jätteont och jag skrek, men mamma tröstade mig och sen fick jag gå tillbaka till lekrummet och leka med Oskar igen. Det var kul. Han är också precis tre månader idag.

Jag fick leka med pappa på kvällen för mamma skulle handla mat och julklappar. Pappa har inga bröst. Det är dåligt. Sen fick jag mat när mamma kom hem.

Hej då.
/Alva


P.S. Mamma har en telefon som också är en kamera. Jag förstår inte riktigt, men här är lite bilder på mig i alla fall.

Inga kommentarer: