05 november 2008

Det är nära nu..

Först:
Är det fler än jag som irriterat sig på avsaknaden av en punkt på skylten som sitter på E4:an utanför Mjölby? "MJÖLBY - Det är nära nu.." Punkt-punkt-punkt, ska det väl vara...

Hur som helst, det är nära nu...

Vi har fått lånelöfte, vi la ett bud på huset igår och nu går vi och väntar på att mäklaren ska ringa igen...

Två olika mäklare har varit här och värderat vår lägenhet... Det som känns tryggt på något vis är att båda sagt ungefär samma summa... Men sen är det som sagt köparens marknad just nu och inte säljarens...

Just nu känns livet väldigt mycket punkt-punkt-punkt... Det liksom hänger i luften... Meningen är inte färdigskriven liksom...

Om allt går vägen med budgivningen kanske jag måste köpa lime i helgen för att förbereda för fotograferingen... :-)

Punkt. Punkt. Punkt.

4 kommentarer:

Sara sa...

Hoppas ni verkligen kommer närmare än på E4an för där är man bara nära, man kommer aldrig fram. Innan man når fram har man liksom redan kört förbi...

Jag håller tummarna! Och glöm inte de två citronerna :)

kram
Sara

Anonym sa...

Är det sant? Planerar ni flytt?

Jag kikade lite på huset på interwebben och jag säger som Peter: nice!

Hej hopp!

Ulrica sa...

Hrm... "Harry S"? Det är alltid spännande med anonyma bloggläsare (och som dessutom verkar känna min bror). Stilla gärna min nyfikenhet.

/u

Anonym sa...

Jag trodde du skulle koppla snabbare än så. Du får helt enkelt putsa upp dina historiekunskaper...