22 april 2008

Strip aerobics med LC

Ikväll har jag varit på mitt absolut coolaste aerobicspass någonsin - strip aerobics! Nej, man tog inte av sig kläderna, men ja, man dansade vid/på/över en stol!

Jag blev för någon månad sen invald i Ladies Circle, lite som Rotary men man blir utkickad vid 45. Det var med dem som jag provade på denna lite udda aktivitet ikväll.

Hittills har jag med LC varit med om klättervägg, körsång och curling samt besök på Bokia (Nordstedts kom och informerade), Barnahus, Resia och Scorett. Alla ovanstående besök kom jag som gäst, men nu är jag alltså invald. I lördags firade vår LC-klubb f.ö. 50 år med en riktig glitter&glamour-fest. Det känns redan som om jag kommit in bra i gänget och det är en salig blandning kvinnor, som jag aldrig skulle träffat annars.

Jag slutar aldrig att förundras över hur kul det är att skapa nya kontakter och få nya vänner.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser att du har gått och blivit ett år äldre och mycket klokare?! :) Här kommer i alla fall ett försenat grattis ifrån mig!

Hoppas att du fick en fin dag och att både du och Spiggen mår bra!

kramar
//Ladan