12 april 2008

Händelserik vecka

Måndag: S och jag var på hockey. Vi hade toppenplatser varifrån vi fick se vad jag tycker var ett av slutspelets bästa matcher! 1-0 i matcher till LHC. På jobbets utlottning vann jag även en biljett till fredagsmatchen.

Tisdag-onsdag: Åkte iväg till Villa Fridhem utanför Nkpg på ledarskapskurs. Helt fantastiskt bra kurs och kursledare och nu hoppas jag att det inte bara blir ännu "en pärm i hyllan" utan att vi kan fortsätta på de kreativa tankarna vi hade under kursen.

Onsdag kväll: Såg andra finalmatchen via nätet, eftersom vi inte har nån TV. Helskärmsfunktionen funkade inte, så vi satt och tittade på en 5x10 cm-bild av matchen. Kändes dock lika stort som en 40-tummare när LHC säkrade 2-0 i matcher.

Torsdag: MVC på morgonen. Anmälan till föräldrautbildning; prata järn; känna på magen; lyssna på hjärtljuden (HR 150) samt få "Intyg om graviditet" som ska vidare till FK. (Läs förresten den intressanta artikeln om just detta intyg på NA.)

Fredag: "Storfrämmat" från staterna hit på hot dogs och fika efter jobbet. Äntligen fick vi se den lilla princessan! (Tack för att ni tog er tid att svänga förbi oss, PoLi!) Jag drog sen iväg till Cloetta Center för att få bevittna ännu en supermatch med LHC, men denna gång blev de lite för trötta och orkade inte ända fram. 2-1 i matcher och framför dem ligger nu två tuffa bortamatcher på Kinnarps arena framför tusentals äckliga smålänningar. :-)

Lördag: Vaknade tidigt med förvärkar och de har ännu inte gått över. Känns som nån har gjutit betong i min livmoder. Tog ett långt varmt bad för att slappna av, men det verkar/värkar inte funka. Fest ikväll för tio pers. Stackars S som får fixa och dona med allt... Jag får koncentrera mig på att vara trevlig. Kanske en rejäl GT skulle få mig att slappna av, hehe.

Inga kommentarer: