07 september 2011

Mobiltelefonen borta!

Ingen idé att söka mig på privata mobilen på ett tag. Jag har blivit av med den, men spärrat naturligtvis.

När jag ringde Telenor sa de:
-Du har en gammal mobil med dåligt minutpris och ingen bindningstid. Kom in i nån av våra butiker och välj en ny mobil, bättre villkor med samma nummer. Bindning 12 mån.

Kan nån ge mig ett enda skäl till varför jag ska sätta in en Saknas-annons för min gamla mobil? Ska vara för adressboken i så fall... Eller att jag faktiskt har kvar original-SIM-kortet från 90-talet i den...

Ni når mig på jobbmobilen (eller vykort) under tiden. Kolla Eniro.

3 kommentarer:

Agneta sa...

SÅ TRIST! Bra att du berättade så vi vet! Hoppas du bara lagt den på något riktigt bra ställe! KRAM

Anonym sa...

oanade konsekvenser av att mobilblogga?

/JM

Ulrica sa...

Oanade konsekvenser av idioti. (Det var ingen smartphone, som tur var, utan en sån där uråldrig pryl med riktiga knappar och utan Internet, kan du tänka!)