23 juli 2012

Inte hästsvans för en gångs skull...

I en av bloggarna som jag följer gav de tips på en relativt snabb och enkel håruppsättning för oss som dag ut och dag in envisas med att slänga upp håret i en tråkig hästsvans. (De ville att man skulle locka håret först. Det struntade jag i.) Däremot hade jag i min nya favoritprodukt i håret, Surf Curl Raw Gel från Amae.


Så här blev mitt resultat:
Kanske en ny klassiker? Fast då med lite mer tid att gömma ändarna och hårnålarna.

I alla fall roligare än det här...

4 kommentarer:

Stefan sa...

Jag tycker att du är vacker i alla hårfrisyrer, faktiskt... <3<3<3
/Stefan

Agneta sa...

Jag håller med Stefan men självklart är det snyggt och kul att då och då göra något annorlunda. Söta tjejer vi har!
//mamma

Anonym sa...

Hejhej,
Har du lagt ned bloggandet eller förbereder du bara dig på massivt bloggande när du flyttar?
/J

Ulrica sa...

Hej J!
Jag önskar jag hade mer tid... Jag "skriver" ett inlägg per löparrunda, men sen hinns det inte knappas ner på datorn när jag väl kommit hem från rundan. Egentid är lyxvara och vägs numera med guldvåg, eller hur jag nu ska uttrycka mig. Om jag bloggar en timme innebär det med största sannolikhet att jag inte hinner springa den dagen. Än mindre duscha. Nej, jag är inte bitter, jag bara förklarar hur det är just nu. Hav förtröstan. Jag lägger inte ner bloggen!