21 april 2011

Kasta första stenen?


I år är första gången i mitt liv som jag inte fått något födelsedagskort alls i brevlådan (chansen mycket liten att det trillar in något efter helgerna). Jag vet att alla skickar facebookhälsningar (om man hade haft det) och e-mail nuförtiden, men på något sätt svider det lite ändå att hämtning av post i brevlådan 2011 enbart handlar om bankpapper, fakturor och reklam. Idag är det nog första gången i mitt liv som jag skriver de bevingade orden... Det var bättre förr!

- Hur många födelsedagskort jag själv skickar via snigelpost? Inga. Hur så?

5 kommentarer:

Hedvig sa...

Här kommer en elektronisk hälsning till din födelsedag, även om den sen och - som sagt - elektronisk. Stor kram, så ska jag försöka nå dig per telefon också. Telefon är ju i och för sig också typ elektroniskt och inte alls som ett kort, men jag får nog inte plats i er brevlåda...

/Hedvig

Anonym sa...

Men du skickade finfint kort och hälsning med snigelpost till mitt barn när hon fyllde, jag är djupt imponerad. Tackkort kommer, måste bara hitta ett kort där hon är stilla och inte snorig. Svårare än man kan tro.
Stor kram till 34-åringen från Malin

Ulrica sa...

Tack vänner! Även en elektronisk hälsning värmer faktiskt, tro det eller ej.
/u

Anonym sa...

Jahaja....sen var det ett kort som faktiskt kom med snigelposten, därav att det tog lite tid...hehe =) Eller?! (kom det inte end fram månntro?!)

Ulrica sa...

Jajemen, det kom fram. Tack!
/u