19 augusti 2009

Nej, jag har inte glömt att jag har en blogg


Jag bara struntar i att skriva för tillfället. All ledig "egentid" går åt till att lyssna på sista Stieg Larsson-boken. (Jag får inte säga "läsa" för Stefan, eftersom jag har den på ljudbok, men det blir ju indirekt att man läser boken... eller?) Detta är min sista semestervecka. Inom kort kommer en mer utförlig recension av "sommarlovet".

Ni som läst alla tre böckerna vet hur spännande det är just nu (har en tredjedel kvar) och borde förstå att man inte kan slösa tid på att skriva nonsenstexter på internet!

Ni som både läst och sett första boken på bio, "förstördes" boken av filmatiseringen, eller var den sevärd?

1 kommentar:

Anonym sa...

Mm, jag vet hur spännande det är så jag säger ingenting... Fortsätt "läs" du bara!
Jag tyckte filmen var riktigt bra, både för att vara svensk (är ofta lite skeptisk till svenska filmer där dialogen lätt blir så styltig) och för att bygga på en så pass bra bok. Hoppas att de återstående filmerna är lika bra!
/Jenny