06 oktober 2011

Flytt

Jag ber om ursäkt att min HTC tar så fula mobilfoton...

Herre jösses, vad papper man har på sitt kontor! Inom kort flyttar jag till ett nytt kontor en trappa ner. Detta pga att det kommer nytt folk till energigänget. Då är det mer logiskt att jag - ensamvargen - flyttar. Jag får ett flott kontor med både stol, bord och lampa. Och så utsikt förstås. Fast, som sagt, bara våning 10 och inte 11.

Igår köpte jag en blomma åt mig själv så att jag skulle känna mig "välkommen till nya jobbet".

Nu blir det snart luftgevärsskytte med Ladies' Circle. Förra gången var vi på GardenGirl på företagsbesök - vilken häftig nisch!! Kvinnliga trädgårdsarbetskläder! Jag köpte naturligtvis de här söta byxorna till Alva, vilka kommer att passa lagom till vårfagningen. Förresten såg jag att de hade lite utförsäljning på hemsidan nu...

Bild från www.gardengirl.se

Inga kommentarer: