20 april 2009

Inbjudan

På onsdag fyller jag år. Trettiotvå sådana. Alva har lovat att stanna hemma och fira morsan den dagen, men tyvärr har Stefans arbetsgivare tagit det ogenomtänkta beslutet att lägga ett stort och viktigt kundmöte i Stockholm 21-23 april, vilket innebär brist på tårta och presenter från min man på Dagen D.

Detta innebär att jag kommer att sitta näst intill ensam den 22:a. Om du läser detta och 1) är min vän 2) bor inom rimligt avstånd 3) inte gör något särskilt mellan kl.14-20 på onsdag 4) känner för att komma och våldgästa och äta bullar, så är du/ni hjärtligt välkomna på öppet hus!

"Osa" om ni vill.

P.S. Det är inte så synd om mig som det verkar. Vi var i Örebro i helgen och låtsades att jag fyllde år. Då fick jag både tårta, presenter, sushi och kastrullocksmusik! Tack!

6 kommentarer:

Jonas sa...

Avstånd... jag antar att jag befinner mig på ett orimligt sådant. Annars hade jag gärna kommit!

Anonym sa...

Om inte en enda människa kommer till dig på onsdag eftermiddag kan du ringa till mig så kan vi sitta och prata i några timmar. Jag kan sjunga för dig och berätta roliga historier om du vill.
TACK för ni kom i helgen. Det var urmysigt! Kram // mamma

Ulrica sa...

Tack mamma och Jonas! Era ord värmer! Vi får se om jag har några kompisar eller om jag får sitta i telefon hela kvällen och lyssna på skönsång. :-)

Hedvig sa...

Grattis grattis på födelsedagen! Hoppas att du får full hus :-)

kram från
Hedvig

Jonas sa...

Hade jag varit där hade du fått det här i födelsedagspresent:
http://www.youtube.com/watch?v=rczpLa8wuhA
Grattis igen!

Ulrica sa...

Jag tackar och bockar (läs niger) för alla dagens hyllningar via sms, bloggkommentarer, mail, telefonsamtal och besök! Det har varit en mycket härlig dag och jag har fått känna mig så där mysigt mycket i centrum!

Kram
u